Volební reality show díl 4 - Proč miluji hradubické kavárny

30.08.2014 21:00

Jan Hýsek

Pokud by se to hodnotilo podle počtu návštěv kaváren, jsem typický kavárenský povaleč. Nechodím do hospod, chodím do kaváren. Hradec má spoustu krásných kaváren. I Pardubice mají pár pěkných. Fotka je z dneška z nové kavárny v AFI Palace. Patří mezi moje oblíbené. Dobře se tam sedí a skvěle se tam přemýšlí. A jako bonus je tam perfektní výhled na hemžení lidiček a zrovna z tohoto křesla jich za hodinu vidíte projít možná tisíc. Kavárny prostě miluju a dá se tam dělat spousta věcí. Můžete tam přemýšlet, číst dnešní noviny, pozvat si přátele či obchodní partnery na jednání. A nebo si třeba domluvit rande s novou láskou. Mimo ten lehce přitroublý úsměv, který na fotce mám, jsem dnes především dumal. Například o tom, co s Hradcem udělat příští čtyři roky, či ještě lépe příštích osm let. Stejně jako v té kavárně, kde se člověk může na hodinku cítit pohodlně jako doma, bych si přál, abychom se i v Hradci cítili takhle dobře. Chci, a jistě nejsem sám, aby to v Hradci šlapalo jak má. A na tom teď s kolegy z DOMA v HK pracujeme více než kdy jindy. Snad to vidíte stejně a možná nám s tím i chcete pomoci...

Zpět

Volební reality show

  • 30.08.2014 21:00

    Volební reality show díl 4 - Proč miluji hradubické kavárny

    Jan Hýsek Pokud by se to hodnotilo podle počtu návštěv kaváren, jsem typický kavárenský povaleč. Nechodím do hospod, chodím do kaváren. Hradec má spoustu krásných kaváren. I Pardubice mají pár pěkných. Fotka je z dneška z nové kavárny v AFI Palace. Patří mezi moje oblíbené. Dobře se tam sedí a...

  • 03.08.2014 23:59

    Volební reality show díl 3 - Kandidatura našich fanoušků

    Pozor! Rozhodli jsme se nabídnout kandidaturu dvěma našim fanouškům. Kdo z vás se chcete podílet na tvorbě volebního programu, kandidovat za DOMA, či dokonce podílet se na správě našeho města? Pište do komentáře (nebo volejte 724500393), spojíme se s Vámi během pondělí či ještě dnes. (podmínky: věk...

  • 17.07.2014 02:04

    Volební reality show díl 2 - Příprava focení

    Nejdůležitější pomůckou moderního člověka je mobilní telefon. Oceníte ho třeba když sedíte v kavárně a čekáte na schůzku, a ten druhý do debaty čeká kousek od vás, samozřejmě, nevíte o sobě. Tak jsem se dneska "scházel" s Lenkou Černou (donedávna Moskálovou), jednou z fotografek naší kampaně. Sama...

  • 16.07.2014 12:34

    Volební reality show začíná

    Zdravím všechny, kteří nám jakkoliv pomohli s podpisy. Dnes jsme to podali, podpořilo nás 1328 lidí, a ještě něco se sbíhá. Děkujeme. K výjimečné události patří i speciální fotka. Prvně v životě, a vzhledem k výsledku i naposled, jsem si pořídil selfiiiiiii. Mazec. Tímto začíná i malá reality...

Senát

Důležité

Pravidla hlasování

CZIN.eu

| Daně Hradec Králové | Hradec Králové - moje město | Jan Hýsek | Volby 2010-2014 |

© 2010 - 2014 DOMA V HRADCI. Všechna práva vyhrazena.